2013. április 6., szombat

Chapter 8.

Hii Darlings!:) Itt is van a 8. fejezet:D Köszönöm a feliratkozásokat, a megjegyzéseket és a pipákat is!:)
Következő fejezet = 5 komi + egy kis türelem.!!
Nagyon sokat kell tanulnom...nyelvvizsga, dolgozatok, de nem szeretnék itt sajnálkozni. :)) Egy kérdés! Titeket zavar, hogy párbeszédeknél nem ilyet teszek: - ... hanem "..." így írom le amit mondanak?:DD Ha igen szóljatok és megváltoztatom a dolgokat..:") Na nem húzom az időt. Jó olvasást!;)
I hope ya' like it <3 Dzsenii.xx
ui: Sajnálom, hogy ilyen rövid lett és rossz:|






Kiszálltunk a buli helyszíne előtt, ami történetesen Louis-nál volt. Még nem voltak vendégek, csak mi, a srácok, El és Pezz. Direkt előbb mentünk, hogy segítsünk kipakolni az italokat, meg az ennivalókat. El-t és Perrie-t a konyhában találtam, épp kis szendvicseket gyártottak. A kiflit felkarikázták, majd mindegyikre raktak sonkát, egy kis sajtot és valamilyen zöldségfélét. A végén pedig fogpiszkálót szúrtak bele. Emlékszem mikor kicsi voltam anya sokszor csinált nekem ilyenfajta ennivalót. Beálltam Pezz és El mellé, a pult mögé és segítettem a kaják gyártásában. Mire végeztünk már elég sok vendég jelen volt. Nem hírességek, csak a fiúk haverjai. Perrie is elhívta pár barátnőjét, így ő hozzájuk társult. Mi Eleanor-al leültünk a kanapéra és felbontottunk egy üveg tequilát. Szemeimmel Harry-t kerestem. Pár korunkbeli sráccal ült az asztal egyik felénél. Tekintetünk egy pillanatra találkozott. Harry egy mosolyt küldött felém.

Harry szemszöge

Egész este alatt Grace-t figyeltem, miközben a barátaimmal beszélgettünk. Nem volt olyan durva buli, páran lézengtek a táncparkettnek kinevezett helyen, de többnyire kisebb társaságokban ülve beszélgettünk, iszogattunk. Grace egész este El-el és pár másik lánnyal volt akiket nem nagyon ismerek. Megittak pár pohárral, táncoltak, de többnyire a kanapén ücsörögtek, viszont az egyik pillanatban mikor odanéztem eltűntek. Felálltam, és elindultam megkeresni. Féltettem, lehet, hogy túlságosan is. Kinyitottam az erkélyajtót és kiléptem a friss levegőre. Páran a kertben lévő asztalok köré sereglettek, és ott buliztak, mivel nagyon jó idő volt kint. "Haz, haver. Mi újság?" intett nekem Niall, hogy üljek le mellé. "Nem tudod hol van Grace?" kérdeztem idegesen. "Uhm..Arra ment Eleanorral együtt" mutatott Niall a kert hátsó része felé. "Bocs haver, de van egy kis elintéznivalóm" veregettem meg Niall vállát. Grace egy pasival flörtölt. Messziről látszott rajta, hogy teljesen részeg. "Na jó, elég lesz" húztam el a pasit Grace-től. "Te pedig velem jössz" emeltem a fel a barna hajú lányt, majd a tömegen átvágva cipeltem a kijárat felé. "Tegyél már le" kapálódzott össze-vissza, és a hátamat veregette. "Harry, máris mentek?" futott oda hozzánk Louis. "Én még maradni akarok..szórakozni" nevetett Grace. "Eleget szórakoztál már" mondtam mérgesen. "Lou majd holnap beszélünk" mondtam, majd a kocsim felé mentem. A farzsebemből előkerestem a kocsikulcsomat, majd kinyitottam a Range Rover-t. Kinyitottam az anyósülés felőli ajtót, majd megkerülve a kocsit én is beszálltam. "H-Harry, hova megyünk?" kérdezte Grace erőtlenül. "Hozzám" mosolyogtam rá, majd gázt adtam a kocsinak. Grace a hazafelé úton bealudt. Mikor odaértem kiemeltem, majd becipeltem a házba. Letettem a kanapéra, majd lerúgtam magamról a cipőmet. Grace lábáról is leszedtem a magassarkúját, vékony kabátját pedig felakasztottam a fogasra. "H-Harry" nyöszörgött Grace. "Csss drága, gyere" segítettem fel a kanapéról. Felsegítettem a lépcsőn és bekísértem a fürdőbe. Gondoltam úgy sincs ereje fürdeni, egy kis hideg vízzel megmostam az arcát. Sminkje szét kenődött, de még így is gyönyörű volt. Miután végeztünk a hálószoba felé vettük az irányt. Grace-t az ágyamhoz vezettem, én pedig kerestem neki valami ruhát. Ismét csak egy boxer és egy póló volt a nyertes. Grace fölé másztam, majd megfogtam a pólója alját, mire ő kuncogni kezdett. Óvatosan átkarolta a nyakam és közelebb húzott magához. Pár percig cikázott homályos tekintete szemem és az ajkaim között, végül gyengéd csókban forrtunk össze. Kezeit göndör fürtjeim közé vezette. Fentebb húztam a pólóját és az oldalát simogattam. Állvonalára hintettem pár csókot, majd áttértem a nyakára. Levegővételeink szaporábbak lettek. Halk sóhajok hagyták el a száját. Úgy éreztem, ha most nem hagyom abba, akkor olyat teszek amit megbánok. Óvatosan elhúzódtam Grace nyakától, majd egy utolsó csókot hintettem az ajkaira. "Annyira csodálatos vagy" suttogtam a hajába, mikor mellkasomnak dőlt. Légzése lelassult, nyugodtabb lett. Szinte azonnal elaludt. Amennyire csak lehetséges volt közelebb húztam magamhoz, és úgy aludtam el.

Grace szemszöge

Reggel a nap szikrázó sugarai keltettek. Nehezen nyitottam ki a szemeimet, szemhéjaimat súlyosnak éreztem. Hirtelen fájdalom nyílalt a fejembe, egyáltalán nem éreztem magam jól. Ami a legbosszantóbb, hogy a tegnap estéből szinte semmire nem emlékszem. Kinyújtottam a kezem oldalra, de senki nem feküdt mellettem. Körbe kémleltem a szobát, és megállapítottam, hogy Harrynél vagyok. Összeszedtem magam és kimásztam a puha ágyból, majd a tegnapi ruhámat magamra kapva indultam le az emeltről. Harryt a konyhában találtam meg. Háttal állt nekem, szemben a konyhapulttal. Felsőteste fedetlen volt, csípőjén egy szürke melegítő lógott. "J-jó reggelt" mondtam halkan. Harry megpördült a tengelye körül, majd egy mosoly kíséretében szólalt meg. "Neked is, szépségem. Hogy aludtál?" kérdezte kedvesen. "Uhm..jól. Mi történt tegnap este?" kérdeztem zavartan. "Kicsit többet ittál a kelleténél, úgy hogy hazahoztalak" magyarázta, miközben rakoncátlan göndör fürtjeit igazgatta. "Uhm..hát köszönöm. Kaphatnék valami gyógyszert, eléggé fáj a fejem" Harry nevetve kereste ki a megfelelő gyógyszert, majd öntött egy pohár vizet és a gyógyszerrel együtt a kezembe nyomta. 
Motyogtam egy köszönöm félét, majd bevettem a gyógyszert. Hirtelen megcsörrent Harry telefonja. "Halo?" szólt bele, majd kiment a konyhából és intett nekem is. Leült a nappaliban a kanapéra, majd én is követtem a példáját. Pár perc múlva letette a telefont. "Van valami programod mára?" kérdezte mosolyogva. "Uhm..nincs. Miért?"  néztem rá kérdőn. "Szuper, akkor eljöhetsz velem" vigyorgott Harry. "Hova?" kérdeztem. "Majd meglátod, drága" mondta sejtelmesen. 

Reggeli után, amit a McDonald's-ban ejtettünk meg, Harry hazavitt, hogy öltözzek át, és azt az utasítást adta, hogy egy sporttáskába pakoljak be pizsamát, ruhát holnapra meg még pár dolgot, ami szükséges. Fogalmam sincs, hogy hova megyünk, de nem félek. Harry mellett nem. Vele biztonságban érzem magam.

9 megjegyzés: