2013. április 2., kedd

Chapter 7.

Hello kedves olvasók!:) Itt is lenne a 7. rész:) Remélem mindenkinek elnyeri a tetszését. Köszönöm az előzőhöz a komikat és a tetszikeket:D Nagyon jól esett, hogy páran fel is iratkoztatok:)
3-4 komi után jön a következő!!!
Rendszeres olvasókat is szívesen látok a blogon. :)) 
Használjátok a fejezet alatti véleménygombokat is! ;)
Sajnos ez a szünet utolsó napja:( Suliidőben nem lesz mindennap rész, de minden tőlem telhetőt megteszek.
Jó olvasást.! Dzsenii.xx








Valamikor hajnalban ébredhettem fel arra, hogy valaki dobálja az ablakomat. Kint még sötét volt, az utcákon senki nem járkált. El sem tudtam képzelni ki lehet az ilyenkor. Széthúztam a sötétítő függönyömet, majd kinéztem az ablakon és Harry-t pillantottam meg. Gyorsan magamra kaptam egy melegebb kötött pulcsit, majd leszaladtam az emeletről, azzal a céllal, hogy beengedjem őt. Gyorsan szedtem a lépcsőfokokat. Próbáltam lábujjhegyen járni, hogy anyut és Natalie-t ne ébresszem fel. Megkerestem a megfelelő kulcsot, majd leakasztottam a fogasról. Óvatosan fordítottam el a zárban a kulcsot, majd halkan próbáltam kinyitni az ajtót. Szemeimmel Harryt kerestem. A földön ülve pillantottam meg. "Istenem, ennek elment az esze" gondoltam magamban, majd nem törődve azzal, hogy csak egy rövid pizsamanadrág és egy kötött pulcsi van rajtam odaszaladtam hozzá. "Mégis mi a szart csinálsz itt Harry?" néztem rá mérgesen. Segítettem neki feltápászkodni, mert egyedül nem ment volna. Járásából látszott, hogy részeg. Nagyon részeg. "Én csak..gondoltam megiszok pár felest" mondta Harry mikor beértünk a házba. "Párat?" kérdeztem a kelleténél kicsit hangosabban, aztán visszavettem a hangerőmből. "Na jó, gyere, de maradj csöndbe, anyáék még alszanak" Felmentünk a lépcsőn, majd bevezettem a szobámba. Harry rögtön bedőlt az ágyamba. "Vedd már le a ruháidat" szóltam rá mérgesen, mivel ki tudja hol járt, és hogy milyen sok kosz van azon a ruhán. "Vetkőztess le" mondta csábító hangon, majd megindult felém, de elég nehezen ment, így egyensúlyát elvesztve rám esett, és mindketten a padlón kötöttünk ki. Nyelvét kidugta, majd megnedvesítette ajkait. "Ez tetszik" kuncogott, majd apró csókokkal borította be a nyakamat. "Harry szállj le rólam, bűzlesz a piától" mondtam, majd lelöktem magamról, és feltápászkodtam a földről. "Miért ittál ennyit?" kérdeztem, miközben leültem az ágyam szélére."Szomorú voltam..miattad" mondta lehajtott fejjel. "Uhm..szerintem aludj, és majd holnap megbeszéljük" mondtam zavartan. Harry nagy nehezen felkelt a földről, majd elkezdte levenni a pólóját. Nadrágja levétele közben kicsit megingott. Nevetni kezdtem rajta. Elég vicces látvány volt. Csak egy boxer volt rajta, úgy feküdt be mellém. Mérges voltam rá, de mégis jó érzés volt, hogy itt van velem.  Karjait védelmezően körém fonta. Leheletét éreztem a nyakamon. Göndör fürtjei csikizték az arcomat. Lábaink összegabalyodtak. Nem elleneztem. A közelsége megnyugtatott.

Reggel a nap vakító sugarai keltettek. Este elfelejtettem visszahúzni a függönyt. Próbáltam kimászni Harry karjai közül, de nem sikerült. Sokáig mocorogtam, de semmi. Egy hirtelen mozdulattal megfordultam, mire Harry felijedt. "Ne hagyj el" nyöszörögte, de szemei még csukva voltak. "Csak a függönyt akarom elhúzni, nem megyek sehova" nyugtattam meg. Egy pillanatra felemelte a karjait, de a lába még mindig az enyéim közé volt fonva. "Harry a lábad" céloztam arra, hogy nem tudok így megmozdulni sem. Hazza visszahúzta a lábait, én pedig végre feltudtam kelni. Elhúztam a függönyt, a szoba sötétbe borult. Sosem szerettem világosba aludni. Egyszerűen nem ment. A sötét megnyugtatott. Rápillantottam az órámra. 9:12 . Anya 10-re megy dolgozni. Muszáj volt ott hagynom Harry-t. Szerintem már nem is foglalkoztatta, hogy ott vagyok-e mellettem, mélyen aludt tovább. Halk szuszogása betöltötte a szobát.Mosolyra húzódott a szám a göndör hajú srác láttán, aki ott feküdt az ágyamban. Fürtjei szétterültek a párnámon. Arca nyugodt volt.

Kilopóztam a szobából. Lesiettem a lépcsőn, hallottam, hogy anya és a húgom már reggeliznek. "Jó reggelt" ültem le az asztalhoz én is. "Grace kicsim, van valami szennyesed, mert berakok egy adag mosnivalót, mielőtt indulok" magyarázta anya. "Uhm..igen. A szobámban van" mondtam, majd tovább iszogattam a reggeli kakaómat. "Akkor felmegyek érte" mondta anya, majd elindult az emeletre. Én csak bólintottam. Viszont pár pillanat múlva tudatosult bennem, hogy most nagyon nem kéne, hogy bemenjen a szobámba, mert akkor meglátná Harry-t. "Anya, várj" szaladtam utána épp időben, ugyanis a keze már a kilincsen volt. Kérdő pillantással nézett rám. "Majd én kihozom" mondtam és közben próbáltam beállni elé. "Hagyd csak, menj vissza és reggelizz meg nyugodtan" legyintett anya. Nem tudtam megakadályozni, hogy ne menjen be. "Na nézzük csak, mit rejtegetsz ennyire" mosolygott anya, de lefagyott az arcáról a mosoly, mikor meglátta Harry-t egy szál boxerben aludni az ágyamban. "Grace Smith, ez mégis mit jelentsen?!" kiabált anya. "Csss, felébred, gyere már ki" fogtam meg gyorsan a szennyesemet, majd kitoltam anyát a szobámból. Harry szerencsére nem ébredt fel. "Magyarázatot kérek" állt meg előttem anya. "Hajnalban állított ide. Részeg volt, muszáj volt felhoznom" magyaráztam. "Később még beszélünk erről, most sietek dolgozni, kérlek indítsd be a mosógépet" mondta anya, majd leszaladt a lépcsőn. Besétáltam a fürdőbe, majd megtettem amit anya kért. Ha már ott voltam akkor magamra kaptam pár tiszta ruhát, majd kicsit rendbe hoztam magam. Leheletnyi smink, a hajam pedig lazán begöndörítettem. A húgom a nappaliba nézte a reggeli kedvenc mesefilmjét, ezért úgy döntöttem visszamegyek a szobámba.

 Benyitottam, és Harry-t az ablak előtt állva pillantottam meg. Még mindig nem öltözött fel. Az ajtó csukódására odakapta a fejét, és egy gyönyörű mosollyal jutalmazott meg. "Jó reggelt, szépségem" köszönt, majd közelebb jött hozzám. "Neked is" mosolyogtam. Fedetlen mellkasa az enyémhez simult. Csillogó zöld szemeivel az arcomat fürkészte. Hatalmas tenyere a derekamról lentebb csúszott a fenekemre. Enyhén megmarkolta. Érintésére megugrottam, majd aprót rácsaptam a kezére. "Hé" mondtam felháborodva. Harry csak nevetett rajtam, és újra a karjai közé zárt. "Ráérsz ma este?" kérdezte, miközben ajkai szinte súrolták az enyémet. "Attól függ" mondtam kuncogva. "Szóval igen. Lesz egy kisebb buli nálunk. Szeretném ha eljönnél" "Nem tudom Harry...biztos ott lesz Shay is..én.." "Shay-el ne foglalkozz. Kidobtam, bár nem is jártunk, de kidobtam" mondta Harry komolyan. "Nekem te sokkal fontosabb vagy" tette hozzá. "Ugyan Harry.." kezdtem, de belém fojtotta a szót. Ajkait az enyémre tapasztotta. Megnyalta az alsó ajkam a bejutásért amit azonnal megadtam neki. Nyelveink forró táncot jártak. Szenvedélyesen csókolt, talán mint még soha. "Akkor eljössz este?" kérdezte vigyorogva. Gödröcskéi mélyen megnyilvánultak. "El" egyeztem bele.

Harry ivott egy kávét, majd utána elment. Ketten maradtunk Natalie-val. Mivel ő egymaga is eljátszott a babáival, vagy tévét nézett ezért én nyugodtan kitudtam ülni a kertbe olvasni. Az idő kellemes volt, a  szél sem fújt. A nap száz ágra sütött fent az égbolton. A madarak csicseregtek. Háttal feküdtem le a zöld fűre.
Egy kis idő után megszólalt a mobilom. Üzenetem érkezett.

Remélem valami szexit veszel fel estére. Olyat amit könnyű levenni;). H. xx

Megszoktam már Harry ilyesfajta üzeneteit, ezekre igazából nem vár választ, csak úgy érzi muszáj elküldenie. Viszont utána tényleg jött egy fontosabb üzenetem is. Eleanor írt.

Szia Gracie!:) Jössz este?xx

Szia El! Megyek.xx

Akkor ott találkozunk. Puszi.xx

El igazán kedves lány úgy érzem jó barátra találtam a személyében.

Este volt már. Anya is haza ért a munkából, én pedig elkezdtem készülődni az esti bulira. Harry azt írta 8-ra itt lesz értem. 8 előtt pár perccel kopogtak az ajtón. Mivel még nem voltam teljesen kész kiabáltam anyának, hogy nyissa ki az ajtót. "Jó estét Ms. Smith" köszönt Hazza illedelmesen. Lesiettem a lépcsőn, majd nyomtam egy puszit Harry arcára. Elindultunk, miután elbúcsúztam anyától. Mikor már kiléptünk a kapun Harry megállított és maga felé fordított. "Igaz azt mondtam szexi ruhát vegyél fel, de így mindenki téged fog nézni" nézett rám Harry komolyan. Megforgattam a szemeimet, majd elnevettem magam. Beültünk a fekete autóba és elhajtottunk.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg rohadt jó:D remélem, még ma lesz folytatááás<3!

      Törlés
    2. Imádom*-* gyorsan kövit!:D

      Törlés
    3. köszönöm mindenkinek!:D
      holnap lesz új rész..:| :)

      Törlés
    4. Neee! ne csak holnap:"cc

      Törlés
    5. Sajnálom, ma tanulnom kellett meg minden:s holnap kint lesz!;)

      Törlés
    6. Hány körül teszed fel?:)

      Törlés