2013. április 1., hétfő

Chapter 6.

Hi Darlings!:) Meg is hoztam a következőt, mivel viszonylag gyorsan összegyűlt a 3 komi. Remélem akik eddig írtak megjegyzést azok most is fognak. Még egyszer leírom, hogy NEM KELL ELLENŐRZŐ KÓDOT ÍRNI HA KOMIZOL!
3-4 komment után hozom a következő részt!!:) 
Plusz pár rendszeres olvasónak is örülnék;)!
Jó olvasást, és pihenjétek ki magatokat míg tart a szünet.:D
Dzsenii.xx









"Harry Styles két vasat tart a tűzben?" olvastam döbbenettel az arcomon. Mégis mit jelentsen ez? Gyorsan felkaptam a kosarat, amibe a chipseket és egyéb dolgokat pakoltam, majd az újsággal együtt a kasszához siettem. A pénztárosnő furán nézett rám. Sietősen fizettem, majd kiviharoztam a boltból. Eleanor lakása felé vettem az irányt, úgy gondoltam majd nála elolvasom részletesebben a cikket. Nagy léptekkel szeltem az utat, hogy minél előbb odaérjek. A szél belekapott a hajamba, és akaratom ellenére is átrendezte a rakoncátlan tincseket a fejemen. Kész megváltás volt, mire végre elértem a házig. Benyomtam a kapucsengőn Eleanor neve melletti gombot, majd mikor kinyílt az ajtó felbaktattam a 3. emeletre. A mosolygós barna hajú lány már az ajtóban állva várt engem. Egy öleléssel és két puszival köszöntöttük egymást. El bentebb invitált a nem túl nagy, ám de mégis otthonos lakásába. Az egész ház El stílusát tükrözte. Nem túl csicsás, inkább visszafogott, de mégis szép. Leültünk a nappaliba, és kényelembe helyeztük magunkat. "Mi a baj?" kérdezte El. "N-nincs semmi" próbáltam hazudni. "Nekem nyugodtan elmondhatod" mosolygott rám kedvesen". Elővettem a táskámból a vásárolt dolgokat, majd az újságot is és El kezébe nyomtam. El figyelmesen tanulmányozta a cikket. "Te olvastad már?" nézett rám. "Csak a címlapot. Miért?" kérdeztem. "Van benne egy kép rólad meg Harryről, és..igen itt azt írják, hogy veled csalja a barátnőjét" olvasta el a sorokat. "Mi van?" néztem El-re döbbentem. "Te összejöttél Harryvel?" nézett rám ugyanolyan arckifejezéssel, mint ahogy én az előbb rá. "Nem, dehogy. Nem járunk" tiltakoztam. "De tetszik neked" mondta El határozottan. "É-én nem is tudom" motyogtam zavaromban. "Dehogynem, bele vagy zúgva Harry Stylesba" vigyorgott El. "Nem is" vágtam hozzá egy párnát. "Magam sem tudom mi van köztünk, és így végképp nem" mutattam fel az újságot. "Shay egy modell, Harry biztos csak azért van vele, hogy.." "Hogy?" néztem kérdőn El-re. "Tudod, Harry sokszor csak azért van együtt modell lányokkal, mert szépek, híresek és mert..." "Mert? Nyögd már ki Eleanor" szóltam rá. "A szex miatt" mondta ki. "Tessék? Ezt nem gondoltam volna róla" hüledeztem. "Ó szóval ti még nem...?"
"Ó, Istenem Eleanor, dehogy is" mondtam kicsit felháborodva. "És nem is próbált nyomulni?" "Próbált, de nem annyira. Sosem kényszerített olyanra amit én nem szeretnék. Na de nem ezért jöttem át" próbáltam témát váltani. "Igaz-igaz" helyeselt El. 

Kiválasztottunk pár filmet, majd elsőnek a Tökéletes Hang című filmet raktuk be. Közben mindenfélét összeettünk nem törődve azzal, hogy mennyi kalória meg szénhidrát van a sok-sok édességben. Hajnal körül dőltünk ki, így a kanapén aludtunk el. Reggel megszólalt Eleanor mobilja és így sikeresen felébresztett minket. "Szia Louis. Nem. Igen. Igen Grace. Rendben akkor majd jössz. Szia" mosolygott El, miközben telefonon beszélt a barátjával. "Sajnálom, de nem tudunk ma plázázni" mondta El szomorúan. "De mindenképp be fogjuk pótolni" tette hozzá gyorsan. Én csak mosolyogva biccentettem. 

Reggeli után nem sokkal haza indultam Eleanortól. Ma szabadnapos voltam, és mivel hétvége volt gondoltam felhívom Lolát, hátha ráér.

"Szia csajszi. Ráérsz ma?" szóltam bele a telefonba. Lola egyből igent mondott, és azt tanácsolta hívjuk Nadint is. Belementem. Végül egy közös mozizást beszéltünk meg, utána pedig úgy terveztük, hogy beülünk egy kávézóba. 

Otthon pihentem, és játszottam egy kicsit a húgommal, mert ugye néha azt is kell. Ebéd után elkezdtem készülődni mivel 2-re beszéltük meg a találkozót. Nem öltöztem annyira ki, csak a szokásos csőnadrág-póló kombinációt választottam, hozzá pedig a Vans cipőmet. Anya eldobott a plázához, hogy addig is tudjunk kicsit beszélgetni, meg van egy két elintézni valója a városban. Addig Natalie a szomszédban van. Anya kitett a pláza előtt, én pedig felrohantam a mozihoz. A lányok már ott vártak rám. Puszival és öleléssel köszöntöttem őket, majd megvettük a jegyeket, és bementünk a moziterembe. Az utolsó sorba kaptuk a jegyeket, és szerencsére senki nem ült mellettünk, csak a sor másik végén egy lány és egy fiú. Nem úgy néztek ki, mint ha együtt lennének, de a lány nagyon tapadt a fiúra. A sötétben próbáltam jobban szemügyre venni őket, de a lány teljesen kitakarta a fiút. 
Úgy döntöttem inkább nem bámulom őket annyira, és próbálok a filmre koncentrálni. Ép valami dögunalmas szerelmes és nyáladzós rész ment amikor oldalra fordítottam a fejem az ő irányukba. Akkor tudatosult bennem, hogy kik ülnek mellettünk pár székkel arrébb, amikor a fiúval összeért a tekintetünk. Értetlen arccal bámultam rá, ahogy ő is rám. Pár pillanat múlva felállt, majd odasúgott valamit a szőke csajnak, és felénk vette az irányt. "Grace, te mit keresel itt?" ült le Harry a mellettem lévő székbe. Loláék egy pillanatra odakapták a fejüket, majd csak intettek egyet Harrynek, de nézték tovább a filmet. "Te mit keresel itt?" válaszoltam kérdéssel a kérdésére. "És amúgy is azt mondtad ma találkozunk, hát szépen felhívtál" vágtam a fejéhez. "Uhm..akadt egy kis dolgom" túrt bele a göndör fürtjeibe. "Egy kis dolgod..." utánoztam cinikusan. "Ne már Grace. Nekem Shay nem jelent semmit, csak..." "Csak jó az ágyban?" kérdeztem talán kicsit meggondolatlanul. Ami a szívemen az a számon is. "Mi van? Ki mondta ezt neked?" kérdezte Harry felháborodva. Az előttünk ülök csitítgattak minket, és ránk szóltak hogy maradjunk már csöndben. Mert igen, mi hülyék a moziban ordibálunk egymással. Nadin és Lol és még Shay is tág szemekkel vizslatott minket. Harry odament a szöszihez, majd intett nekem, hogy menjünk ki. Feltápászkodtam a helyemről, és mondtam Nadinnak, hogy kint megvárom őket, nyugodtan nézzék végig a filmet. Harry leült a mozi előtt egy padra. "Mondd" vetettem le magam mellé. "Szóval tudnod kell, hogy Shay és én nem vagyunk együtt" mondta Harry. "Oké, de nekem ez miért fontos?" "Ugyan Grace, ne játszd már meg magad, láttam, hogy féltékeny voltál" "Haha. Elkísérjelek szemészetre?" gúnyolódtam. "Amúgy max. mérges voltam rád, és nem féltékeny. Egyszer így vagy gyönyörű meg úgy szeretek melletted ébredni aztán meg más lányokkal járkálsz moziba" förmedtem rá. "Sajnálom" mondta Harry lehajtott fejjel. Látszott rajta, hogy megbánta amit tett, de ez engem nem hatott meg. A várakozás további részében csak csendben ültünk egymás mellett.

Rögtön felpattantam Harry mellől mikor megláttam a barátnőimet kisétálni a mozi ajtaján. Elindultunk a kedvenc kávézónkba. Visszapillantva még láttam ahogy Harry és Shay veszekednek és Shay ott hagyja őt. Nem érdekelt, abban a percben nem, most csak Nadinnal és Lolával akartam lenni és kikapcsolódni.

Este 6 körül értem csak haza. Anyát és a húgomat sehol nem találtam. Bementem a konyhába, majd a hűtőn találtam egy kis cetlit. 

Elmentünk bevásárolni, utána pedig a játszótérre. Megígértem Natalie-nak.
Sietünk. Puszi: Anya és Natalie. xx

Szerettem egyedül lenni. Nem mindig, de néha jól esett. A mai "veszekedés" Harry-vel igen csak felkavart. Gondolataimat félretéve zuhantam be a puha párnákkal borított ágyamba és a kezembe vettem egy könyvet. Alig olvastam fél órát, de a mobilom csipogni kezdett.

"Sajnálok mindent. Kérlek hadd tegyem jóvá. Kérlek Grace. H. xxx "

Fogalmam sem volt mit válaszolhatnék neki. Nem akartam rögtön a nyakába ugrani, hogy semmi baj,  felejtsük el. Úgy döntöttem nem írok vissza..MÉG. 

Anyuék nemsokára megérkeztek, és együtt vacsoráztunk meg. Rég volt már ilyen alkalom, ezért nagyon örültem neki. Vacsora után semmi különöset nem csináltam, viszonylag hamar bealudtam. Valamikor hajnalban ébredhettem fel arra, hogy valaki dobálja az ablakomat.

8 megjegyzés:

  1. Imádom!<3 amikor a végefelé járok, egyre lassabban olvasom, hogy ne érjek a végére, mert annyira jó olvasni:3:D kéérlek, még ma hozd a kövit!*-* xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Tényleg örülök, hogy tetszik*-*
      Sajnálom, de ma már biztos nem tudom felrakni:|
      Holnap fent lesz;)xx

      Törlés
    2. ufgwieugwiegfiefgpiw!<3 csak ennyit tudok mondani:D kikúrt jó:D

      Törlés
  2. Csúcs szuper lett, fenomenális!! :)

    VálaszTörlés
  3. Mikor lesz kövi rész? nagyon jóóóó *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már kint van a 7.:) Most raktam ki:D Amúgy köszi*-*

      Törlés