2013. március 21., csütörtök

Chapter 3.

Hello everyone!:D Itt van a 3. fejezet:D Bár nem lett meg a 3komi, de mindegy..:| Most viszont szeretném, ha meglenne, szóval akkor jön a 4. ha kapok 3komit..:33 Íratkozzatok fel rendszeres olvasónak, és szavazzatok a fejezet alján, hogy tetszett-e vagy nem:DD Dzseni.xx






Harry egy ideig keresgette a kulcsait, majd kitárta előttem az ajtót. Az egész lakás sötétben úszott, míg nem kapcsoltunk villanyt. Lesegítette a kabátom, hatalmas tenyere elidőzött a vállamon, éreztem, ahogy ujjbegyeit a bőrömbe nyomja. Közelebb hajolt, forró leheletétől megremegett a testem. Hajamat elsimította, majd érzéki csókot hagyott a nyakamon. "T-talán bentebb mehetnénk." suttogtam. Harry pimasz vigyorral az arcán bentebb húzott, és egy tágas nappaliban kötöttünk ki. "Nézhetnénk filmet. Van pizza, popcorn.." sorolta. "Ó, oké" biccentettem. Harry hozott kaját, berakta a filmet, majd leült mellém, olyan közel, amilyen közel csak tudott. Kétségbeesetten kereste a közelségem, én pedig kétségbeesetten próbáltam távolodni. Már nem azért, mert nem tetszik Harry vagy ilyesmi, csak... A film felénél megcsörrent a mobilom. A kijelzőn anya neve villogott. Harry megállította a filmet. "Szia anyu" szóltam bele. "Szia kicsim, sajnos éjszakai műszakot kaptam, Natalie a szomszédban alszik Meggie néninél, te ott tudsz aludni Nadinnál, vagy Lolánál? Nem szeretném, ha egyedül lennél otthon. "Öhm, persze, biztos" válaszoltam. "Rendben. Mennem kell drágám, holnap hívlak. Szia" "Szia" köszöntem el én is. Harry kérdőn nézett rám. "Anya éjszakai műszakot kapott. Azt kérte ne menjek haza éjszakára" "Az ágyam elég nagy" kacsintott Harry. "N-nem akarok zavarni. Az egyik barátnőm biztos ráér.." "Nem szeretném, ha elmennél" nézett rám komolyan Harry. "Uhm..de akkor jó lesz nekem a kanapé is" Harry rosszallóan rázta a fejét. "Fáradt vagy?" kérdezte. "Um..kicsit" válaszoltam bizonytalanul. "Gyere" állt fel, majd elindult az emeletre. Fejével aprót biccentett, hogy kövessem. Harry egy szobába vezetett, ami valószínűleg a hálószobája volt. A szekrényében kutakodott, majd megállapodott egy fekete boxernél, és egy fehér pólónál. A kezembe nyomott még egy törölközőt is. "Tessék. Nyugodtan fürödj meg" tárta ki a fürdő ajtaját, ami a szobájából nyílt. "Köszönöm" motyogtam, majd besétáltam. Biztosra mentem, így bezártam a kis kulccsal ami a zárban volt. Kintről egy hangos nevetés hangzott. Miután végeztem a Harrytől kapott ruhákban léptem ki a fürdőből. Alaposan végigmért, arcom pírba borult. "Várj meg itt" mondta Harry miközben végigsimított az oldalamon, és bement a fürdőbe. Leültem az ágy szélére, majd a telefonom kijelzője villogni kezdett. Lola írt.

Hallom a göndörrel randiztál. Milyen volt?:Dxx

Uhm..itt alszom nála, anya dolgozik.x

Csak óvatosan;)

Sóhajtottam egyet, majd hátra dőltem az ágyon. Harry egy szál boxerben lépett ki az ajtón. Szemeim akaratlanul is elidőztek kockás, kidolgozott felsőtestén. Testének nagy részét tetoválások borították. "Érezd magad megtisztelve, meztelenül szoktam aludni" vigyorgott pimaszul. Erre én csak egy szemforgatással válaszoltam. Lefeküdt a puha, selyem ágyneműjével borított ágyra. "Álmos vagy?" kérdezte, és szórakozottan figyelte, hogy az ágy másik felében húztam meg magamat. "Na jó" röhögött. "Jó éjt Grace" kapcsolta le az éjjeli szekrényén a kislámpát.

Reggel a napfény szikrázó sugarai simogatták az arcomat. Hunyorogva nyitottam ki a szememet. Átfordultam a másik oldalamra. Azt hiszem minden lány álma így felkelni. Harry halkan szuszogott, göndör fürtjei szétterültek a párnán. Pár perc múlva mozgolódni kezdett. "Jó reggelt" suttogta reggeli mély, rekedtes hangján. "Neked is" mondtam mosolyogva. "F-figyelj Harry, lassan haza kéne mennem" mondtam, mivel már 10 óra is elmúlt. Anya biztos aggódik értem. "Rendben, öltözz fel és mehetünk" válaszolt. Bevonultam a fürdőbe, majd magamra kaptam a tegnapi ruháimat. Mire kiértem Harry-n már egy fekete farmer és fehér póló volt. "Mehetünk" mosolygott rám.

"Grace, ma este lesz egy koncert. Szeretném, ha eljönnél" vetette fel Harry, mikor megérkeztünk a ház elé. "Öhm..oké. Szívesen elmegyek" mondtam. Harry közelebb hajolt, majd egy puszit nyomott az arcomra. Köszönés nélkül gyorsan besprinteltem a házba, ahol rögtön anyába botlottam. "Talán valamiről tudnom kéne? Miért Harry hozott haza?" állt meg előttem anya csípőre tett kézzel.

6 megjegyzés: