2013. március 18., hétfő

Chapter 2.

Hi everyone! Köszönöm az első fejezethez, a sok pozitív visszajelzést. Meg is hoztam a következő részt:) Remélem tetszik:D Szeretném ha megint meglenne a minimum 3komment. Iratkozzatok is fel:3 Használjátok a fejezet alatti gombokat.:D Jó olvasását. Dzsenii.xx







Reggel fáradtan keltem ki az ágyamból. Körülnéztem a szobámban. A ruháim a földön hevertek. "Hát jól kiüthettem magam" gondoltam, mivel nem sokra emlékszem a tegnap estéből. Csak Harryre..de rá bár ne emlékeznék. Pechemre ma épp be voltam osztva dolgozni. Nadinnal a közeli Starbucksba dolgozunk. Lola egyetemre jár. Most első éves. Egy gyors és frissítő zuhany után lementem reggelizni. Elköszöntem anyutól, nyomtam egy puszit a húgom fejére, és kiléptem a ház elé. Nadin autója már ott várt.

"Szia csajszi" köszöntött mikor beültem. "Szia Nadin, na, hogy érzed magad?" kérdeztem kuncogva. "Megvagyok" mondta fáradtan, miközben beindította a kocsit. "És te?" "Hm..már egész jól" feleltem. Abban a pillanatban villogni kezdett a kezemben lévő telefon. Ismeretlen szám. Megnyitottam az üzenetet.

Ma szeretnélek elvinni valahova. 8-ra legyél kész. H.xx

"Ki az?" kérdezte a barátnőm, ugyanis látta, hogy meglepett az üzenet. Épp pirosnál álltunk, ezért felé fordítottam a mobilt. "Szerinted?" néztem rá. "Nem tartom jó ötletnek" rázta meg a fejét. Megérkeztünk. Kiszálltunk a kocsiból, majd bementünk a hangulatos kis kávézóba. "Figyelj, Harry egy sztár..bárkit megkaphat" "Tudom..miért pont én kellenék neki?" sóhajtottam. Nadin rosszalóan megrázta a fejét, majd beállt a pult mögé. Követtem. Előkotortam a zsebemből a mobilt, azzal a szándékkal, hogy visszaírok Harrynek.

Honnan tudod, hogy hol lakok?

Legyen az én titkom Grace;)

"Már megint a göndör hercegeddel írogatsz?" sétált el mellettem Nadin, és a pult mögül elővett pár poharat azzal a céllal, hogy koktélokat készítsen. "Umm..igen, tudja hol lakom" feleltem, a hangommal egy kis félelemmel. "Mégis honnan?" "Nem tudom" ráztam a fejemet. "Nem tetszik ez nekem" mondta Nadin miközben az italokat öntögette és színes szívószálakat helyezett a pohárkákba. "Adok neki egy esélyt" határoztam el. Nadin rosszallóan rázta a fejét, majd sóhajtva indult el kezében a poharakkal teli tálcával.

~*~

Csöngettek. Épp a ruhám cipzárjával küszködtem. Természetesen bénáztam egy sort, a cipzár becsípte hosszú barna hajamat. Mikor végre sikerült felhúzni a ruhámat, és elegendő hajam is maradt sietve indultam le a lépcsőn. 

"Jó estét Mrs. Smith" hallottam meg Harry mély hangját a lépcsőfordulóban lefelé menet. Harry bemutatkozott anyának, majd anya is neki. Egy puszival köszöntött engem. "Jó szórakozást gyerekek" mondta anya mosolyogva. "Köszönjük, meglesz" viszonozta a mosolyt Harry majd kezeit a derekam köré fonta és a fekete Range Rover felé vezetett. Illedelmesen kinyitotta az ajtót, majd a kocsit megkerülve ő is beszállt és beletaposott a gázba.
"H-hova megyünk Harry?" kérdeztem. "Hozzám" válaszolta vigyorogva, miközben a szemeimet fürkészte. "Grace, hidd el elvinnélek a legmenőbb értermekbe, ahová szeretnél menni, de én azt akarom, hogy jól érezd magad." Tudom hogy értette, nem szeretné, ha a rajongók miatt kellemetlenül érezném magam. És őszintén, nekem sem volt kedvem címlapra kerülni. Harry leállította a kocsit, majd kiszállt belőle. "Gyere" fogta meg a kezem és kisegített az autóból. Mikor kiszálltam egy puszit nyomott a kézfejemre.

3 megjegyzés:

  1. Sziaa! Nekem tetszik. Hamar kovit:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! Nagyon-nagyon jó!*-* egyszerűen..szóval így...wááá:DDD rohadtjó!:$ Gyorsan Köviiit!:)

      Törlés
    2. köszii:) ma megpróbálom hozni:D

      Törlés